🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 گهی ییلاق و گه قشلاق گردُم

(ثبت: 233333) آبان 19, 1399 

العجل یامولانا یا صاحب الزمان (عج)

 

گهی ییلاق و گه قشلاق گردُم

پی ات با این دل مشتاق گردُم

ببویم لحظه ای تا عطر نابت

گل نرگس همه آفاق گردُم

 

 

 

 

نظرها
  1. رسول رشیدی راد

    آبان 19, 1399

    🌹🌹🌹💐💐💐🌺🌺🌺❤️❤️❤️

  2. عظیمه ایرانپور

    آبان 19, 1399

    درود بر شما
    خیلی زیباست
    اجرتون با جضرت دوست🌹

  3. مازیار نژادیان

    آبان 19, 1399

    درودها
    همیشه شعر انتظار زیبا است
    مانا و تندرست باشید به مهر
    🌹🌹🌹🌹🌹🌹

  4. آبان 19, 1399

    موفق باشی و بر قرار🌷🌷🌷🌷

  5. موسی عباسی مقدم

    آبان 19, 1399

    درود بزرگوار زیبا بودشادکام باشید🌹🙏🍃🌿💐

  6. مينا امينی

    آبان 19, 1399

    درود هنرمند

    زیبا قلم زدید

    مانا باشید به مهر💐

  7. جواد مهدی پور

    آبان 20, 1399

    درود بر شما جناب ابو طالبی نژاد عزیز

    زیبا ست

    زنده باشید به مهر

    💐💐💐

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا