🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 گِلِ پالوده

(ثبت: 266973) دی 22, 1402 

 

آنها
با سُم های کِرختشان
زمین قلب تو را
وحشیانه میکوبند
و آنگاه که دیگر
حتی
ذره ای از خاک جانت
یارای برخاستن نداشت
آهسته میروند …
انگار که
کارشان تمام شده است
اما
ای گِلِ پالوده ی کوبیده شده یِ بی غش
تو آغاز شده ای!
با تو میشود
زیباترین
تندیس یک الهه را …
آفرید.

 

 

 

نظرها
  1. طارق خراسانی

    دی 25, 1402

    اما
    ای گِلِ پالوده ی کوبیده شده یِ بی غش
    تو آغاز شده ای!
    با تو میشود
    زیباترین
    تندیس یک الهه را …
    آفرید.

    درودتان

    در پناه خدا 🌱🌹👏👏👏👏👏🌹🌱

    • سحر فهامی

      دی 26, 1402

      درود بر شما و سپاسگزارم از همراهی ارزشمندتان 🌹🌹🌹🌹🌹 بمانید به مهر ….

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا