🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 یاد احوالی کنی شیرین لبی

(ثبت: 221671) اسفند 8, 1398 

 

1

گر چه دور از او هم اویی نزد من
قُرب را جانا ببین در انجمن

هر که را تقوا هم او نزدیکتر
جلوه آرایی خودی را با سخن

2

ناب حسّی را برایت آرزو
هر کسی را آرزویی ای نکو

یاد احوالی کنی شیرین لبی
قُرب گیری با هم اویی نیک خو

ولی اله بایبوردی

07 / 11 / 1398

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):

نظرها 10 
  1. سمیه صباح

    اسفند 8, 1398

    ناب حسّی را برایت آرزو
    هر کسی را آرزویی ای نکو

    یاد احوالی کنی شیرین لبی
    قُرب گیری با هم اویی نیک خو

    با سلامی گرم و درودی صمیمانه
    جناب استاد بایبوردی گرامی

    زیبا است و دلنشین.
    احسنت بر شما.

    سلامت و برقرار باشید
    و زنده به نون و قلم.

    در پناهِ حق
    🌹🌹🌹🌹🌹

    • ولی اله بایبوردی

      اسفند 8, 1398

      سلام

      سرکار خانم صباح

      سپاس از همراهی تان

      ممنون

      🌺🌺🌺
      🌸🌷🌸

  2. سمیه صباح

    اسفند 8, 1398

    با سلامی گرم و درودی صمیمانه
    جناب استاد بایبوردی گرامی قدر

    زیبا است و دلنشین.

    برقرار و سلامت باشید
    و
    زنده باشید به نون و قلم
    🌹🌹🌹

    • ولی اله بایبوردی

      اسفند 8, 1398

      سلام

      سپاس

      سرکار خانم صباح

      در پناه حق

      پایدار باشید

      🌿🌿🌿🍃🌿🌿🌿

  3. علی معصومی

    اسفند 8, 1398

    🌺🌸🌺🌸🌷🌸🌿🌿

    • ولی اله بایبوردی

      اسفند 9, 1398

      سلام

      استاد عزیز

      سپاس از همراهی تان

      🌷🌷🌷🌺🌷🌷🌷🍃

  4. محمدعلی رضاپور

    اسفند 9, 1398

    سلام و درود و ارادت❤️🙏

  5. ولی اله بایبوردی

    اسفند 9, 1398

    سلام

    سپاس از همراهی تان

    🌿🌿💐🌿🌿

  6. محمدعلی رضاپور

    اسفند 9, 1398

    سلام و درود
    از شما بزرگوار دعوت می شود برای انتخاب سه اثر برتر در بخش مطالب و سه اثر برتر در بخش اشعار،
    رای خود را اعلام بفرمایید. سپاس
    http://sherepaak.com/223188/-

  7. ولی اله بایبوردی

    اسفند 10, 1398

    سلام

    استاد رضا پور ارجمند

    ممنون از دعوت

    انتخاب دوستان را ارج می نهیم

    سپاس

    تقدیمی : 🌺

    رحمتی ،بر شاعری ، زیب النسا
    عیبِ گل را دید نقدی حُسن را

    با چه حسِّ ادراک ، درکی را به حس
    منتقل بر ناقدی ، عیبی نما

    ولی اله بایبوردی

    🌈🌈🌈🍃💐🍃🌈🌈🌈

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا