🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 یاد دارا کن به سارا با انار

(ثبت: 250897) شهریور 17, 1401 
یاد دارا کن به سارا با انار

 

خلق را در فقر گاهی در غنا
رؤیتی در این جهانی رو فنا

یاد دارا کن به سارا با انار
از ندارد داردی صحبت دلا

 

ولی اله بایبوردی

15 / 06 / 1401

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا