🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 یاد دوران دور افتی ای ولی

(ثبت: 251901) مهر 18, 1401 
یاد دوران دور افتی ای ولی

 

گر چه حکمی با همان شلّاق دست
تانک توپی اسلحه افکار پست

روی خلقی ضرب شستی را عیان
زیر پا له چکمه پوشان خودپرست

لحظه ای جانا نگاهی کن به شهر
دادخواهی کاوه ای بینی به بست

در برابر ظالمی ضحّاک نام
اهتزازی پاره چرمی نازشست

دوره ای را حاکمی باشد روا
حکم را امضا کند با حال مست

فکر فردایی کند دوری ز حال
اشتباهی مرتکب یکسر شکست

یاد دوران دور افتی ای ولی
ماجرایی حال ایامی گذشت

 

ولی اله بایبوردی

14 / 07 / 1401

 

 

 

 

نظرها
  1. مسعود مدهوش

    مهر 18, 1401

    درود بر استاد بزرگوار💐🌿🍃

    در برابر ظلمی ضحاک نام….درودتان باد گرامی🌹🌷🌺🌸

    • سلام

      ممنون از مهر حضورتان

      تشکر از همراهی تان

      🌷🌹🌷🌈

  2. درود و عرض ادب و احترام
    جناب آقای بایبوردی عزیز
    ««ًاُف براین دنیا که دانا را به جرم عقل و فهم
    یادهد ویرانه منزل یا در آبادی خطر»»
    درودتان باد دستمریزاد
    💐💐💐💐💐💐

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا