🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 یاد فردایی کنم چشم انتظار

(ثبت: 221453) بهمن 25, 1398 

 

گوشه ای بنشسته نجوایی کنم
با فراخی سینه غوغایی کنم

رفته عمری را ، گذر ایام را
گر چه شیرین تلخ معنایی کنم

عبرتی باشد ، برایم یادگار
دی زمان را ، یاد فردایی کنم

یادِ فردایی کنم چشم انتظار
دور از خود یاد عقبایی کنم

دور از دنیا ، رها از زندگی
فکر اینجایی و آنجایی کنم

ارغوانی آن درختی را نگاه
سایه را یادی که بی مایی کنم

دور والی از تعلّق دنیوی
دور از یادی نه دنیایی کنم

ولی اله بایبوردی

03 / 11 / 1398

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. علی معصومی

    بهمن 25, 1398

    🌿🌺🌺
    درود و ارادت
    و به امید
    فردایی روشن
    🌿🍃🌺

    • ولی اله بایبوردی

      بهمن 25, 1398

      سلام

      استاد معصومی ارجمند

      سپاس از همراهی

      فردایی روشن خواهد آمد

      به امید برآورد آرزوها

      شادکام باشید

      🌈🌈🌈💐🌈🌈🌈

  2. سمیه صباح

    بهمن 25, 1398

    سلام و عرض احترام؛
    درودهای بیکران بر شما باد.
    پاینده باشید ان شاء الله.🌹🌹🌹

    • ولی اله بایبوردی

      بهمن 26, 1398

      سلام

      سرکار خانم صباح

      ممنون از همراهی تان

      شادکام باشید

      💐💐💐💐💐

  3. رفته عمری را ، گذر ایام را
    گر چه شیرین تلخ معنایی کنم

    عبرتی باشد ، برایم یادگار
    دی زمان را ، یاد فردایی کنم

    سلام استاد بایبوردی عزیز

    بسیار زیبا ، موزون

    عالی بود

    استفاده کردم و آموختم

    زنده باد🌺🌺🌺

    • ولی اله بایبوردی

      بهمن 27, 1398

      سلام

      استاد مهر آفرین جناب رضائی ارجمند

      سپاس از دیدگاه پر مهرتان

      شادکام باشید

      در پناه خدایی لا یموت

      🌺🌺🌺🌸🌺🌺🌺

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا