🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 یاران

(ثبت: 209180) فروردین 11, 1398 

ياران دهيد گوشي بر اصل اين حكايت
دنيا طلب نگرديد ،مي دارد آن كراهت8

دانا دلي به من گفت :ازحكم حق مشو دور
وَرنه زِ حق نگردي ، در راه دين هدايت

ياران نكو بدانيد ، اين پند و اين روايت
در راه حق بكوشيد ، بي حد و بي نهايت

هركس به راه حق رفت،سودش زِمردمان نيست
وز مردمان جلو رفت ، در راه معنويت

ياران اگر بدانيد ، اسرار معنويت
آن تا چه حد دارد بر اهل دل سرايت

اما چه چاره داريم ،يكسان نباشن افراد
يكسان نمي توان كرد ، افراد را هدايت

ياران به آشنايي است ،اين درد بي نهايت
اين درد آفرينش ، ما را كند هدايت

درمان اينچنين درد،كي مي توان بشر كرد
اين درد رهبر ماست، تا سوي آن ولايت

٭٭٭
8- تنفر– بيزاري

 

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (2):

نظرها
  1. مينا امينی

    فروردین 13, 1398

    درودها استاد
    با أرزوي بهترين ها 🌸🌸🌸

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا