🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 یارانه

(ثبت: 229230) تیر 22, 1399 

 

بداهه به مناسبت واریزی هر چند ریز یارانه‌ها
￿
گفتی که خوشی بدون من ‌؟ یارا نه
بی تو نه به دل صبر و به تن یارا نه
￿
روشن شود از تو ماه ، یک‌شب در ماه
شامِ سیهِ زندگی ای یارانه
.
حسن سمیعی جندقی صارم

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    تیر 22, 1399

    سلام

    آفرررین

    در پتاه خدا 🌿👏👏👏👏👏🌿

    • حسن سمیعی

      تیر 22, 1399

      ممنون استاد عزیز 🌸🌺🌷🌹🌷🌸🌸🌷🌹🌺🌸

  2. محمدعلی رضاپور

    تیر 23, 1399

    سلام و درود،
    خدا قوت فرهیخته ی گرانقدر!
    لطفا در تازه ترین کارگاه شعر پاک، ما را از همراهی تان بی بهره نگذارید. در خدمت تان هستیم در👇👇👇
    http://sherepaak.com/229259/–

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا