🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

آخرین اشعار حسن سمیعی

 

در پی خشکسالی های اخیر تبانی آسمان با زمین

غزل

خوانش: 214

سپاس: 6

تعداد نظر: 4

جا ماندیم

￿

خوانش: 219

سپاس: 4

جان است نان امید

￿

قصیده

خوانش: 228

سپاس: 4

تعداد نظر: 4

حسن سمیعی

از رفتن تو

حسن سمیعی 23 اردیبهشت 1400

از رفتن تو

گلهای امید ، شد گِل از رفتن تو

رباعی

خوانش: 515

سپاس: 1

تعداد نظر: 1

وداع با ماه خدا

￿

مثنوی

خوانش: 215

سپاس: 0

 

در حسرت ایام رفته رمضان

خوانش: 202

سپاس: 1

حسن سمیعی

روح نماز

حسن سمیعی 16 اردیبهشت 1400

روح نماز

￿

خوانش: 194

سپاس: 5

تعداد نظر: 3

حسن سمیعی

شب قدر

حسن سمیعی 14 اردیبهشت 1400

 

مرهم به دعا نما دل مضطر را

رباعی

خوانش: 201

سپاس: 1

در آرزوی سجده‌ی آخر

￿

خوانش: 176

سپاس: 2

تعداد نظر: 4

حسن سمیعی

بزرگداشت معلم

حسن سمیعی 12 اردیبهشت 1400

بزرگداشت معلم

آنکس که با بلا باشد آشنا شما

خوانش: 149

سپاس: 2

حسن سمیعی

خورشید گرفت

حسن سمیعی 11 اردیبهشت 1400

به مناسبت شب نوزدهم ماه مبارک رمضان شب ضربت خوردن لنگر زمین و آسمان حضرت علی ع

￿

رباعی

خوانش: 198

سپاس: 2

تعداد نظر: 1

ولادت امام حسن مجتبی ع بر تمام دوستدارانش مبارک

￿

خوانش: 178

سپاس: 2

تعداد نظر: 4

میلاد امام حسن مجتبی ع

.

رباعی

خوانش: 194

سپاس: 2

تعداد نظر: 6

حسن سمیعی

دعا

حسن سمیعی 06 اردیبهشت 1400

دعا

در فتنه دلم را تک و تنها مگذار

رباعی

خوانش: 164

سپاس: 1

تعداد نظر: 1

در مدح حضرت خدیجه

￿

خوانش: 185

سپاس: 2

تعداد نظر: 3

تعداد نقد: 1

قطعه‌ی طنز

.

قطعه

خوانش: 194

سپاس: 1

حلول ماه مبارک رمضان بر تمامی دوستدارانش مبارک باد

￿

خوانش: 166

سپاس: 2

تعداد نظر: 2

طلوع ماه قرآن

برخیز طلوع ماه قرآن را بین

رباعی

خوانش: 206

سپاس: 4

تعداد نظر: 4

به استقبال ماه خدا

فذکر ان نفعت‌الذکری برای نفس خودم

غزل چهارپاره

خوانش: 232

سپاس: 1

تعداد نظر: 5

طنز خوشگل خائن

￿

خوانش: 179

سپاس: 1