🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 جاماندیم

(ثبت: 241940) مهر 5, 1400 

جا ماندیم
￿
باید در این پاییز در غمها بمانیم
تا کی به امید گل فردا بمانیم
￿
صد کاروان از نزد ما تا کربلا رفت
هرگز نمی‌شد باورم ما جا بمانیم
￿
همراهیِ زوّار و استقبالِ آنها
شد نورِ دل تا با غمی زیبا بمانیم
￿
ای چشمه‌های چشم من این اربعین هم
باید که با هم دور از مولا بمانیم
￿
با خارهای معصیت چون خو گرفتیم
باید برون از گلشن طا ها بمانیم
￿
آقا کرم کن سال دیگر بر مزارت
آییم و در برگشت هم ما جا بمانیم

حسن سمیعی جندقی صارم

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا