🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 از رفتن تو

(ثبت: 238964) اردیبهشت 23, 1400 
از رفتن تو

از رفتن تو

گلهای امید ، شد گِل از رفتن تو
بودیم چقدر غافل از رفتن تو
.
با گریه چه خوش بود دل، ای ماه خدا
شد خانه‌ی غم ، شهر دل از رفتن تو
￿
حسن سمیعی جندقی صارم

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (6):

نظرها
  1. حسین شیرکوند

    اردیبهشت 23, 1400

    🌻🏵️💐🌺🌹🌷🌸

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا