🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 وداع با ماه خدا

(ثبت: 238882) اردیبهشت 20, 1400 

وداع با ماه خدا
￿
خداحافظ ای ماه خوب خدا
خداحافظ ای خوان جود وعطا
￿
خداحافظ ای ماه عشق و وصال
رهِ عشق‌ورزی بسوی کمال
￿
خداحافظ ای ماه باران نور
چه سخت است از تو نمودن عبور
￿
خوشا آنکه با اشک در نیمه،شب
نمود آبرویی ز رحمان طلب
￿
دو دست گداییِ او شد بلند
ازین سفره شد روز و شب بهره‌مند
￿
ولی من چه؟ عمرم به غفلت گذشت
اگر بود عبادت به عادت گذشت
￿
ندانستم ای وای من قدر تو
کجا درک کردم شب قدر تو
￿
تو از پیش ما می‌روی آه آه
به همراه تو نور خورشید و ماه
￿
جهان بی‌تو تاریک و غمگین شود
ز غل باز پای شیاطین شود
￿
دمی نیست همراه کوه گناه
ز فقدان تو حال ما روبراه
￿
￿
خدایا به حق شبیر و شبر ع
ز ما داغداران بیا در گذر
.
حسن سمیعی جندقی صارم

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (5):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا