🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 یار تزیینی

(ثبت: 5959) اردیبهشت 17, 1397 

آنقَدَر ناز دارد انگاری که دو تخمِ دوزرده داده مرا
آنقدر امر می کند گویی که سه تا مردِ برده داده مرا

هر که یکبار دیده ایشان را توی اندیشه اش یقین دارد
که زمینِ هزار هکتاری در دهاتِ اَبرده داده مرا

روزها درد می کشم حتی نیمه شبها به گریه می افتم
جای آغوش، تخت خوابی که وسطش داره نرده داده مرا

جمله بندیِ شعرهایم را از کرامات خویش می داند
گاه ماضی و گاه مستقبل؛ بس که با جمله وعده داده مرا

حکمتش گرچه مبهم است ولی باز هم شکر می کنم که خدا
یارِ غیرِ مفید و تزیینی مثل والانِ پرده داده مرا…

مهدی صادقی مود

گفتی که به جبرانِ چهل سال غمت

هرآنچه بخواهی پس از این می دهمت

یارب، به فدای بابِ لطف و کرَمت…

پس کو لبِ آب و می ناب و صنمت؟

 

مهدی صادقی مود

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها 10 
  1. جواد مهدی پور

    اردیبهشت 18, 1397

    سلام و عرض ارادت محضر استاد گرانقدرم جناب صادقی مود عزیز

    عالی ست

    از خوندن اشعار زیبایتان لذت می برم

    چکنم که قشنگ و دلنشین خوب می سرایید

    همواره اشعارتان را بارها می خوانم

    درود بر شما

    زنده باشید به مهر

    • مهدی صادقی مود

      اردیبهشت 20, 1397

      سلام و ادب ادیب بزرگوار جناب دکتر مهدی پور عزیز

      مهربانی می کنید گرانقدر

      وامدار لطف همیشگی شما هستم

      سپاس که همراهید

      ارادتمند

  2. موسی عباسی مقدم

    اردیبهشت 18, 1397

    سلام بر استاد صادقی مود عزیز زیبا بود بزرگوار

    • مهدی صادقی مود

      اردیبهشت 20, 1397

      سلام جناب عباسی مقدم عزیز

      ممنونم گرانقدر

      برقرار باشید

  3. طارق خراسانی

    اردیبهشت 18, 1397

    گفتی که به جبرانِ چهل سال غمت

    هرآنچه بخواهی پس از این می دهمت

    یارب، به فدای بابِ لطف و کرَمت…

    پس کو لبِ آب و می ناب و صنمت؟

     

    درود ها بر استاد صادقی عزیز

     

    عالی ست 

     

    در پناه خدا

    • مهدی صادقی مود

      اردیبهشت 20, 1397

      سلام و ادب پیر محفل استاد خراسانی عزیز

      ممنونم گرانقدر

      سپاس که همراهید

  4. مه ناز نصیرپور

    اردیبهشت 18, 1397

    درود بر شما

    سبک خلاقانه ی شعرهایتان جذاب است

    دست مریزاد

    • مهدی صادقی مود

      اردیبهشت 20, 1397

      سلام خانم نصیرپور گرامی

      ممنونم

      لطف دارید

  5. رضا زمانیان قوژدی

    اردیبهشت 18, 1397

    درودها استاد صادقی عزیز.

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا