🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 یاسمین

(ثبت: 159077) اسفند 2, 1397 

کمی از لکنتم
بردار
عدد ازبیخ و بن بکَن!
رقم بشکن!
عشق بورز!
یاسمن!
جرعه ای لبخند
بی هیچ زهر خندغلط،
طرحی از چشمانت
این مهربانی رخشان و بلند
بریز
بر
من
بیامیز بر عمیق و عقیق زخم پیاپیم…
تا بهار بروید از ردّ نگارینت
حدس بزن که چه می شود؟
وقتی که زخمها
گلدانهای نگاهت شوند
همه ی دامان دشت وسینه ی کوههای بلند
گلرنگ می شوند…
چون چکامه ی چشمانت ،
از تللوی نگاهت
آسمان پر می شوداز شفق
هزار صبح سیمین بر
درنازکی ، گشوده شیرینی لب
با روبندهای بازسپیدبلند
از پشت تمامت ابرها پیداست
بکرو بشکوه و بس ارجمند
ستاره ها در حجله اش گم می شوند
گم

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. حسن گائینی

    اسفند 2, 1397

    گلدانهای نگاهتان همیشه گلرنگ اند

    با تشکر و سلام

    🌹🙏

  2. زانا کوردستانی

    اسفند 2, 1397

    درودتان

    زیبا و عالی

    👏👏👏👏👏👏👏

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا