🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 یاعباس(س)

(ثبت: 99) مهر 27, 1394 

"يا عباس"

درآینــه آب نگـــا هش گــره خـــورد
برچشم بـــــــرادر چو ماهش گــره خورد
چشمش به میـان دجله تا سـوسـو زد
یک شعله تــــه چشم سیاهش گــره خورد
لــــرزید دل فرات وخشـکید عــــطش
مــرد انگی اش به جان پنا هش گــره خورد
سیرا ب شـدند جـــها نیان بی تــــاب
وقتي که شماره هــــا ی آهش گــره خورد
بشکست زمان چو قامت او بشکست
ای وای چه را حت ا لتجا هش گــره خورد
بــــد مست دلان بـــی مـــروت خفـتند
وقـــتی گـــره طــــناب را هش گــره خورد
چون باد خزان نـشاند، دامــــانه شرم
تیری که به چشم سجده گاهش گــره خورد
7/1/1384خ. صفر 1426ق

نظرها 11 
  1. سلام و درود ….
    چون باد خزان نـشاند، دامانه شرم
    تیری که به چشم سجده گاهش گره خورد

    اجرتان با سقای کربلا ….
    موفق باشین استاد …….

  2. نگار حسن زاده

    مهر 27, 1394

    سلام و عرض ادب و احترام استاد میرسلیمانی بزرگوار و گرانقدر

    خیلی خوش آمدید به خانۀ خودتان…

    هم از طرف خودم و هم به نیابت از پدرعزیزم استاد خراسانی که در سفر هستند خیر مقدم عرض می کنم

    سپاس که آمدید و مارا میهمان شعری باشکوه و زیبا کردید

    لذت بردم و آموختم از محضرتون

    در پناه ساقی پروانه ها سلامت و سعادتمند باشید

  3. فرخنده عابدینی

    مهر 29, 1394

    سلام و درود بسیار جناب سلیمانی گرامی
    شعری فاخر و زیبا خواندم
    امید که مورد توجه صاحب اثر واقع گردد.
    در پناه خدا باشید

  4. طارق خراسانی

    مهر 30, 1394

    با سلام و درود و عرض تسلیت
    حضرت استاد میرسلیمانی عزیز خیر مقدم عرض میکنم

    این دومین کامنتی ست که می گذارم نمی دانم چرا اولی ثبت نشده است…
    حضور حضرتعالی درشعر پاک مایه ی مباهات است

    در پناه رب العالمین

    • درودها استاد بنیانگزار و گرانقدر
      سپاس از مرحمت و التفات حضرتعالی و سپاس از زحماتی که برای ارتقا و پیشرفت ادبیات پارسی می کشیدید.اجرکم علی الله گل گل گل

  5. سلام بر حضرت شاعر ودوست گرتامی
    اجرتان با حضرت سقای عشق

  6. فاطمه اکرمی

    شهریور 9, 1395

    سلام و درود بی پایان

    زیباس 

    نویسا باشید گرامی

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا