🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 یا ثامن الحُجج ، نظری کن مرا به دم

(ثبت: 215036) شهریور 28, 1398 
یا ثامن الحُجج ، نظری کن مرا به دم

غمگین در این دیار ،به درگاهت آمدم
یا ثامن الحُجج ، نظری کن مرا ،به دم

دیریست انتظار کشم ، از غمی جدا
دردم شفا ببخشی و درمان ز غم رهم

از هر کجا ، بریده دلی ، گشته ام رضا
درگاه را زنم ، نظری کن ، رها ز غم

مشتاقِ لحظه ای که ببخشی مرا شفا
از خالقت بخواه ، اجابت ، دعایِ عم

ای ضامن آهویی ، که به آهو ، دهی پناه
چون آهویی شدم که پناهم دهی یک کم

یک دم غنیمتی است حضورت نشسته ام
خلوتگهی ، به جلوتِ دل ، یک دمی رسم

غمگین بیامدم به حضورت ، چه شادمان
آرام دل ، جدا ز حریمت ، ولی حَرَم

ولی اله بایبوردی

27 / 06 / 1398

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها 10 
  1. مينا امينی

    شهریور 28, 1398

    مانا باشید و موفق بزرگوار
    💐💐💐

    • ولی اله بایبوردی

      شهریور 28, 1398

      سلام

      سرکار خانم امینی

      سپاس از همراهی تان

      🌷🌷🌺🌷🌷🌈

  2. طارق خراسانی

    شهریور 28, 1398

    غمگین در این دیار ،به درگاهت آمدم
    یا ثامن الحُجج ، نظری کن مرا ،به دم

    دیریست انتظار کشم ، از غمی جدا
    دردم شفا ببخشی و درمان ز غم رهم

    به به

    سلام و درود

    این زیباترین شعری بود که تا به حال از شما خوانده ام.
    شک نفرمایید آقا شفیع خواهند شد
    هر چه بخواهید عنایت خواهد شد.

    دست. و قلم تان را می بوسم

    در پناه خدا🌿👏👏👏👏👏👏👏👏❤️🌿

    • ولی اله بایبوردی

      شهریور 28, 1398

      سلام

      استاد ارجمند

      سپاس از خوانش صمیمانه تان …

      تقدیمی : 🍃

      بلبلی شوریده حالی را نگاه
      روی آن گل بوته ای هر چند آه

      نغمه ای سر می دهد آهی کشد
      نغمه جان سوزی ز هجران لا گناه

      ولی اله بایبوردی

      27 / 06 / 1398

      🌷🌷🌷🌷🌷🌷

  3. علی معصومی

    شهریور 28, 1398

    درود و ارادت
    استاد گرمی

    در نگاه ضامن آهو چه خوش بنشسته است
    آن کبوتر چاهی خوش بال و پر هم عاشقست
    🌺🌺🌺🌺

    • ولی اله بایبوردی

      شهریور 28, 1398

      سلام

      استاد معصومی ارجمند

      سپاس از خوانش محبت آمیزتان با بیت زیبایتان…

      در پناه حق

      🌿🌿💐💐💐💐🌿🌿

  4. حامی شریبی

    شهریور 28, 1398

    التماس دعا
    سربدارواژه های
    ناب
    درپناه
    خدای
    خوب شقایقها

    • ولی اله بایبوردی

      شهریور 28, 1398

      سلام

      استاد ارجمند جناب شریبی عزیز

      سپاس از همراهی تان

      پایدار باشید به مهر

      🌷🌷🌷🌷

  5. محمد ترکمان(پژواره)

    شهریور 28, 1398

    غمگین در این دیار ،به درگاهت آمدم
    یا ثامن الحُجج ، نظری کن مرا ،به دم

    دیریست انتظار کشم ، از غمی جدا
    دردم شفا ببخشی و درمان ز غم رهم

    … سلام استاد
    اثری است متعالی
    احسنت…

    • ولی اله بایبوردی

      شهریور 28, 1398

      سلام

      استاد گرامی

      سپاس از همراهی تان….

      🍃🍃💐💐💐🍃🍃

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا