🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 یا حسین ابن علی

(ثبت: 224596) فروردین 16, 1399 

 

یا حسین ابن علی(ع)
شاعر رسول چهارمحالی(ساقی)
——————–
خامس آل عبایی یا حسین ابن علی
تشنه ی آب بقایی یا حسین ابن علی
نام تو آ رامش و تسکین ماست
با دل من آشنایی یا حسین ابن علی
کربلایت کعبه ی اهل دل است
گنبد زرد وطلایی یا حسین ابن علی
روضه ی شیب الخضیبت را شنید
هر دل غرق خدایی یا حسین ابن علی
بوی سیب پیچید شب جمعه حرم
نَمَکِ این روضه هایی یا حسین ابن علی
وارث شمشیر حیدر فاتح قلب بشر
شافع روز جزایی یا حسین ابن علی
سائلی در راه مانده آ مده تا به حرم
مینماید او گدایی یا حسین ابن علی
آن طبیب درد بی درمان تو هستی
هم دوا و هم شِفایی یا حسین ابن علی
تا تو را دارم چه غم دارم حسین
کاشف اسرار مایی یا حسین ابن علی
ساقی عطشانم و فخرم بود الطاف تو
تو امیر کربلایی یا حسین ابن علی
——————————-
شاعر رسول چهارمحالی(ساقی عطشان)

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (2):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا