🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 یا صاحب الزمان

(ثبت: 257012) اسفند 16, 1401 

 

هر شب به کام وصلت کام دگر نگیرم
غیر از سبوی کویت جام دگر نگیرم

 

شاعر : مهدی سلمانی میاب‌

در وصف حضرت مهدی

 

 

 

نظرها 10 
  1. طارق خراسانی

    اسفند 16, 1401

    سلام و درود

    مفرد زیبایی ست

    در پناه خدا 🌱👌👌👌👌👌🌱

  2. طلعت خیاط پیشه

    اسفند 16, 1401

    درود بر شما
    🙏💐🙏💐🌿

  3. صفا یغمایی

    اسفند 16, 1401

    درود
    و
    آفرین
    🌺🌺🌺

  4. محمدعلی رضاپور

    اسفند 16, 1401

    سلام و درود و عرض تبریک

  5. غلامحسین جمعی

    اسفند 17, 1401

    درود و سپاس بزرگوار

    دستمریزاد عزیز تک بیت خوبی است
    🙏🙏🙏🙏🙏

    • مهدی سلمانی

      اسفند 17, 1401

      سلام استاد عزیز
      ممنون
      نظر لطفتونه 🌹🙏

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا