🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 یا مرگ، یا به گوشه چشمت سفر کنم

(ثبت: 2828) آبان 26, 1395 

بی تو
با تبِ آهی بسر کنم
بر موج غم نشسته
که خود در به در کنم
یا مرگ
یا به گوشه چشمت سفر کنم …
»
در حجره های  صبرِ سینه ی من
بی تو آتش است
»
ما را به مرز هاى جنون می کشانی و‌
جان هاى خسته را چه به لب می رسانی و
هر حرف را به کرسی لج می نشانی و
بر سینه خوب توسن غم می دوانی و
بی تو نديده اى و ندانى چه می کشم

نوع شعر : خوشه ای

24 آبان 1395

طارق خراسانی

 

 

 

نظرها
  1. طلعت خیاط پیشه

    آبان 30, 1395

    در حجره های صبر  ِ سینه ی من بی تو آتش است

    درود بر شما

    قلمتان سرسبز

  2. سحر جهانی

    آذر 2, 1395

    یا مرگ

    یا به گوشه چشمت سفرکنم ….

                 

    سلام و درود فراوان استادبزرگوارم 

    شاهکار است ……

    اشعارخوشه ای- متغیرتان بی اندازه  زیباست و خیلی خیلی دوستشان میدارم.سپاس که

    می سرایید…

    امیدوارم همیشه در اوج بدرخشید….

  3. درود

  4.    درود و هزاران  درود و هزاران سلام   طیب الله  استاد   ارجمند  و مهربان    تابان باد  تا همیشه  خورشید خیالت   زیباست 

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا