🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 یخِ قهر

(ثبت: 211590) تیر 19, 1398 

یخِ قهرت عجب آسان شود ذوب
بر آن یک بوسه ی داغم علاج است!

18 تیرماه 1398

 

 

 

نقدها
  1. محمدعلی رضاپور

    تیر 19, 1398

    سلام و درود بر
    بابا طارق شعر پارسی🌹🌹🌹🌹🌹

    • طارق خراسانی

      تیر 20, 1398

      سلام و درود بر فرزند ادیبم

      سپاس ❤️

      در پناه خدا 🌿🙏

نظرها 10 
  1. امیر جلالی

    تیر 19, 1398

    کلام موجز و بسیار زیبا بود و درود بر شما

    • طارق خراسانی

      تیر 19, 1398

      سلام و درود بر امیر نازنینم

      سپاس از حضور گرمتان

      در پناه خدا 🌿🙏

  2. سلام و درود بر استاد جناب خراسانی والا مهر

    علاج قهر یخی بوسه یِ داغ می خواهد تا ذوب شود …

    زیبا با بار معانی پر محتوا …

    اندیشه تان پر بار ..

    🌺🌺🌺🌸🌺🌺🌺

    تقدیمی :💐

    ملاجی را علاجی کرد باید
    اگر باشد سعه صدری که شاید

    دلم از انجماد آید برون ذوب
    به کانون مهر الهی ذوب آید

    ولی اله بایبوردی

    19 / 04 / 1398

    💐💐🌿🌿💐💐

    • طارق خراسانی

      تیر 19, 1398

      سلام و درود بر امیر سخن پاک

      ممنونم از حضور همیشه گرم شما

      در پناه خدا 🌿🙏

  3. فائزه ناظر

    تیر 19, 1398

    سلام استاد طارق بزرگمهر

    گاهی تنها با یک جمله و یک بیت میتوان به اندازه صدها بیت عشق را بیان کرد

    درودتان باد

    🌺

    • طارق خراسانی

      تیر 19, 1398

      با سلام و درود به دختر عزیزم خانم ناظر

      وقتی دلی عشق بداند می‌داند که چگونه مهربانی را پایش کند.

      سپاس از حضور بسیار گرم شما نور چشمم

      در پناه خدا 🌿🙏

  4. مسیحا ناجی

    تیر 19, 1398

    رفتم که داغ بوسه پر محنت تو را

    با اشک دیده ز روی لبم شستشو دهم

    سلام استاد کوتاه و مفهومی بلند درود بر شما

    • طارق خراسانی

      تیر 19, 1398

      سلام به بزرگمرد پاک
      نورچشم طارق

      سپاس از حضور آن عزیز

      در پناه خدا 🌿👏

  5. درود بر استاد بزرگوارم
    بسیار زیبا و دلنشین

    • طارق خراسانی

      تیر 19, 1398

      سلام و درود بر استاد چهار محالی

      سپاس از حضور گرم آن نازنین وادی ادب

      در پناه خدا 🌿🙏

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا