🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 یلدا …

(ثبت: 5214) آذر 30, 1396 
یلدا …

به نام خدا

از آن شبی که دلم ؛ پر کشید و شیدا شد ؛

و راز عاشقی ام ؛ بر جهان ، هویدا شد ؛

همیشه زندگی ام ؛ بی تو رنگ “یلدا” داشت ؛

و هر شبم ، به درازای ؛ شام ( یلدا ) شد .

مهران اسدپور

نظرها
  1. علیرضا حکیم

    دی 1, 1396

    درود گرامی

    زیبا سروده اید 

    یلدا مبارک باد

  2. سلام و درود 

    شادی  هایت یلدا باد 

    در پناه خدا 

  3. عرض ادب و احترام جناب اسد پور عزیز

    همیشه شاد باشید

  4. درود بر شما جناب استاد اسدپور گرامی

    زیباست

    زنده باشید

  5. درود جناب اسدپور گرامی

    بسیار زیباست