🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 این جمعه هم گذشت (2)

(ثبت: 254261) دی 3, 1401 

 

این جمعه هم گذشت
اما
این دل
تا جمعه ی طلوع شما
جمعه ی ظهور
در ابتدای پنجره ی رو به عاشقی
خواهد ماند
از نو سرود عشق تو
خواهد خواند
یا عشق

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. الهم عجل لولیک الفرج

    درود بر شما

    زیبا ست

    💐🙏👏👏👏🌹

  2. صفا یغمایی

    دی 3, 1401

    آفرین و هزاران درود
    🌺🌺🌺

  3. درود🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا