🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 یهودا

(ثبت: 256524) اسفند 2, 1401 

 

دست سبزت،
–ید بیضای موسا وُ،
–لبت چشمه‌ی آب حیات.
ای مسیحای کفر و دین!
می‌ڪُشی و
زنده می‌سازی یهودایت را:
—چرا…؟

#لیلا_طیبی (رها)

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    اسفند 2, 1401

    سلام
    چون،
    کار او کشتن و زادن باشد

    لذت بردم

    در پناه خدا شاد زی 🌱🌹👌👌👌👌🌹🌱

  2. غلامحسین جمعی

    اسفند 2, 1401

    درودو سپاس بر شاعر فرهیخته و بزرگوارم

    سرکارخانم طیبی

    دستمریزاد عزیز زیبا و قابل تامل است

    این کشتن و زادن جزیی از چرخه ی زندگیست . و در تمامی جهان گسترده است منتها شدت و ضعف دارد
    و فعلا که قار هم نیست تغییری بکند .
    🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏

  3. مهدی سیدحسینی

    اسفند 12, 1401

    درود خانم طیبی
    با آرزوی موفقیت روزافزون 🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا