🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 یه علم تو دستمه

(ثبت: 2844) آبان 30, 1395 

یه علم تودستمه

زدم به جاده

تابدونی عاشقم

میام پیاده

 

یه علم تودستمه

 برهنه پاهام

اومدم بهت بگم

عاشقم آقام

 

یه علم تودستمه

میام زیارت

توضریح شش گوشه ت

کنم عبادت

 

یه علم تودستمه

بهونه دارم

حرفای زیبای

عاشقونه دارم

 

یه علم تودستمه

چشام پرازخون

لیلای منی تو وُ

منم چو مجنون

 

یه علم تودستمه

روزه ام آقا

شاهی ومنم یه

دریوزه ام آقا

 

یه علم تودستمه

دلم بهونه

گرفته ضریحتو

چه عاشقونه

 

یه علم تودستمه

زائرته دل

جاری،اشکه توچشاش

شاعرته دل

 

یه علم تودستمه

ابریه این دل

سهمش ازعشق تو

بی صبریه این دل

 

یه علم تودستمه

بارون گرفته

توکویردلم

آسمون گرفته

 

اومدم توصحن

بین الحرمینم

منتظراجازه ت

اربابم حسینم

 

اومدم فدایی راهت

 بشم من

باهات حرفای دل عاشق

 بگم من

 

نظری بکن که دل

آروم بگیره

با مرام تو آقا

عاشق بمیره

 

 

 

 

نقدها
  1. سلام یاران پیروزمند از این که رخصت ورودم به این جمع گرم با تبریک روز تولدم همراه گردید بسیار خوشحالم و از مدیریت محترم این موسسه متشکرم

    فرهنگی ادبی هنری

نظرها
  1. طلعت خیاط پیشه

    آبان 30, 1395

    یک علم تو دستمه

    وای که چقدر زیبا سروده اید از دلهای عاشقان حسین (ع)

    درود بر شما

  2. طارق خراسانی

    آذر 1, 1395

    درود فراوان به شاعر گرانقدر پاک

    جناب سید علمدار ابوطالبی نژاد

    مانند همیشه زیبا و فاخر سروده اید.

    در پناه خدا شاد زی

    • درودمجدد جناب استادطارق عزیز
      سپاسگزارم ازاظهارلطف وحسن نظرحضرتعالی

      خداوندبزرگ نگهدارتون
      سربلندباشید

  3. چه ترانه ی زیبایی

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا