🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 یک بوسه قلم

(ثبت: 230669) مرداد 29, 1399 
یک بوسه قلم

یک بوسه قلم برایت ای دوست
«
من در آغوش چشم هایت، مست
زیر گیسوی دل ربایت، مست
دوست دارم خودت بخوانی شعر
معجزه می کند صدایت مست!
لحظه ی عاشقی، دعایم کن
لحظه ها مست و هم دعایت مست
شعر مستانه ی تو را نوشید
چون دلم، گفت : جان فدایت، مست
شعر من، نغمه های شیدایی ست
می سرایم فقط برایت، مست
«
تپه ماهور های دل مستند
خاکِ پای شعورِ تو هستند
قدر چشمان مستِ تو دانند
تا ابد با تو عشق می خوانند

تقدیم به ماهور عزیز

 

 

 

 

نظرها
  1. محمدعلی رضاپور

    مرداد 29, 1399

    سلام و درود و ارادت

    • طارق خراسانی

      مرداد 29, 1399

      سلام و درود

      سپاس از مهر حضورتان

      در پناه خدا 🌿🙏❤️🙏🌿

  2. حسن مرادیان

    مرداد 29, 1399

    درود استاد عزیز
    زیبا سروده اید🌷🌺

    • طارق خراسانی

      مرداد 29, 1399

      سلام جناب مرادیان عزیز

      سپاس از حضور گرمتان

      در پناه خدا 🌿🙏❤️🙏🌿

  3. موسی ظهوری آرام

    مرداد 29, 1399

    سلام استاد
    دست مریزاد
    مبارک خانم متهور باشد

  4. طارق خراسانی

    مرداد 29, 1399

    سلام

    سپاس از مهر حضورتان

    در پناه خدا 🌿🙏❤️🙏🌿

  5. سپیده طالبی

    مرداد 31, 1399

    سلام و عرض ادب و احترام استاد گرانمهر
    سروده ای زیبا بود و دلنشین
    پاینده باشید و پدرام 🌺

  6. نسرین حسینی

    شهریور 7, 1399

    درود برشما استاد عزیز تقدیمی ارزشمندی بود مبارک ماهور عزیز
    قلمتون مانا

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا