🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 یک جرعه نفس

(ثبت: 2389) شهریور 14, 1395 
یک جرعه نفس

     یک  شب بیا دیوانه شو ، در عاشقی  افسانه شو

     از غم  رها کن  سینه را ، با  غصه ها  بیگانه شو

     دستم به دامان  ِدلت ،  جان   می دهم  در باورت

     با این دل  ِ درد  آشنا  ،  یک  شب بیا همخانه شو

     من مست و مدهوش ِتوام  یک سر وفا پوش ِتوام

     سر می هم  در راه ِ تو  ، گل نوش ِ این پروانه شو

     یک  جرعه  می خواهم نفس ، باکی ندارم از قفس

     تا  با  منی ،  من   شاعرم ، گلواژه ها  را  شانه  شو

     گر عاشقی  درد آشنا  ،  دل  بسته  بر  شعر  ِ طلا

     چون  درّ و گوهر ، خالصی  دردانه شو دردانه شو

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. صباغ کلات

    شهریور 15, 1395

    تا ، با  طلا ، همخانه  شد ، دل  ، از خرد  بیگانه شد 

    این است ؟ رسم عاشقی  ، فرزانه شو فرزانه شو 

    یا؟ راه  پر خون را  ، مرو  ؟ یا قید سر  را ، بی خیال !

    معشوق و عاشق یک تن است  ؛ مردانه شو مردانه شو 

    …………………………………………………………….

    درودتان استاد خیاط پیشه عزیزم . 

    سلامت ارمغان الهی تان 

    .

    • طلعت خیاط پیشه

      شهریور 15, 1395

      استاد ارجمندم جناب صباغ

      از اینهمه لطف و بزرگواری شما  چگونه تشکر کنم؟

      سلامتی و سرسبزی ارزانی شما باد.

  2. شهریور 15, 1395

  3. طارق خراسانی

    شهریور 15, 1395

      یک  جرعه  می خواهم نفس ، باکی ندارم از قفس

         تا  با  منی ،  من   شاعرم ، گلواژه ها  را  شانه  شو

         گر عاشقی  درد آشنا  ،  دل  بسته  بر  شعر  ِ طلا

         چون  درّ و گوهر ، خالصی  دردانه شو دردانه شو

    سلام بر طلای کرمان

    شاعرپاک

    مانند همیشه زیبا و فاخر سروده اید

    در پناه خدا ………………………………………………………………………….

  4. اله یار خادمیان

    شهریور 15, 1395

    سلام و درود و عرض   ادب  نوشیدم  از زلال اندیشه ی  و معطر شده از گل گلستان ارزشمند شما

     بسیار زیباست جاودانه باشی    خواهر  ارجمندم

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا