🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 یک رنگ

(ثبت: 230365) مرداد 21, 1399 

« يك رنگ »

آن قادري كه قدرت آن تا ابد بُوَد
ما هر چه از ازل بشنيديم، حكم اوست
دير مغان و صومعه و كعبه و كنشت
ذكر تمام گفتن به ياهو و هو و هوست
در خانقا و دير و به هر مسجد و كنشت
ذكر زبان خلق ، به گفتن زِ نام اوست
در مردمان دور زمانها دورنگي است
يك رنگ كعبه است و صفايش زِنظم اوست

***
حسن مصطفایی دهنوی

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (2):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا