🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 یک سوی مو

(ثبت: 1194) فروردین 23, 1395 
یک سوی مو

«یک سوی مو»

این نامه ی پربار، بارَش یک سلام است
فردی که زوج من نشد مردی بنام است

گفتم بگو هرچه دلت می خواهد اما
می گفت که: ناگفته های ما حرام است

می خواست سربارش نباشم نامه تا خورد
جا خورد؛ پیچ و تاب مو سرفصل دام است

می خواندمش گوشش بدهکارم نمی شد
من دوستت دارم ولی او، یک کلام است

وقتی مچاله تر شدم در مصرع بعد
کاغذ کجا در اشک آخر با دوام است

دیگر سر پیری کجا باید بگردم
تابوت وارونه، عصا هم حرف لام است

یک سوی مو عشق است، امان از سوی نفرت
یک لحظه آزرده اگر باشی تمام است

عفت نظری

نظرها
  1. حسن بن یباره

    فروردین 25, 1395

    درود

  2. طارق خراسانی

    فروردین 25, 1395

    سلام خانم نظری عزیز

    اشعارتان همه زیبا هستند

    با این بیت کمی ور رفته ام ببخشید:

    وقتی مچاله تر شدم در مصرع بعد
    کاغذ کجا در اشک آخر با دوام است؟

    نمیدونم می پسندید یانه ؟

    ضمنا بیت شما هیچ اشکال مفهومی نداشت.

    در پناه خدا شاد زی…………………………………………………………………………………

    • عفت نظری

      فروردین 25, 1395

      سلام و درود استاد عزیز ممنون از نقد بجاتون چشم قبول دارم اصلاح شد 

  3. مينا امينی

    فروردین 25, 1395

    مرحبا مهربانو 

    زیبا بود 

  4. نگار حسن زاده

    فروردین 26, 1395

    سلام نازنین من

    فرشته مهربون تو همیشه تکی

    آبجی جانم عالی بود

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا