🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 یک نفر در سجده خواهان کمک ( به مناسبت آزادی خرمشهر )

(ثبت: 210200) خرداد 5, 1398 

در غروب سنگری دیدم کسی
با خدایش گفتگو کرده بسی

سجده بر خاکی نموده اشک ریز
صورتش چون ماه و خورشیدی عزیز

ذکر بر دل داشت دلداری کجاست
دلبرم در عشق خون والی کجاست

او شده مجروح تن روحش فغان
داغ دارد ای خدای مهربان

ای خدای جمله هستی کائنات
ابتلایی بین ز من دل خاطرات

دفتر ایام پر شد همچو من
در نوشته آمده صدها سخن

یک نفر دارد که سنگر می کند
دیگری را بین عبادت می کند

یک نفر در سجده خواهان کمک
از خدای مهربان انس و ملک

یک نفر بیند جراحت بس عمیق
دیگری در خون خود بوده غریق

یک نفر پایی بریده گوش و دست
دیگری مرده نگاهش دور دست

یک نفر تکیه به سنگر جان به کف
منتظر آید گروهی صف به صف

چشم ما در انتظار است انتظار
دیدن روی عزیزش بیقرار

حال من را بین پدر مدهوش گشت
دید فرزندش به کل از هوش رفت

جان برادر سنگرت خالی مباد
جانشین ات من شدم تو باش شاد

حسرت دیدار ما در پیش دوست
خاکبازی کرده ای جایی که اوست

ای برادر چهره زیبای توست
همچو خورشیدی درخشان مشک بوست

ولی اله بایبوردی

 

 

 

نظرها
  1. جواد مهدی پور

    خرداد 5, 1398

    سلام استاد گرامی جناب بایبوردی عزیز

    زیبا سرودید

    اجرتان با صاحب اثر

    زنده باشید
    💐💐💐💐💐💐

  2. ولی اله بایبوردی

    خرداد 5, 1398

    سلام استاد ارجمند جناب آقای مهدی پور گرامی

    سپاس از حضور سبزتان و خوانش محبت آمیزتان

    طاعات و عبادات قبول حق تعالا

    🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹

  3. محمدعلی رضاپور

    خرداد 6, 1398

    درود و عرض ارادت 🌹🌹🌹

    • ولی اله بایبوردی

      خرداد 6, 1398

      سلام آقای رضا پور عزیز

      سپاس از خوانش گرم تان

      🌿🌹🌺🌺🌹🌿

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا