🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 یک نگاه کردم به تو

(ثبت: 228001) خرداد 26, 1399 

 

نگاه
یک نگاه کردم به تو
لحظه ای به خط خود
با نگاه آرام شوم
جز نگاه خشم تو
سر نذارم بر هر دلی
جز دل نگار تو
طالب زیبایی ایم
ای نگارگر در نگارستان برو
یک نگار ی، با نگارش
از دل نگار ما بکش
عاقبت می کُشد آن نگار با خشم خود
با دل پر اندوه خود
سر بزیرم مکن
چون نگاه کردم به تو

منوچهر فتیان پور (راد)

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا