🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 یک نگاه

(ثبت: 242975) آذر 10, 1400 

سروش هایی از جامعه ی کبیره

سروش 11

یک نگاهم اگر نثار کنید

دل و جانم چه بی قرار کنید

می شود باز شاهکار کنید

خاک افسرده را بهار کنید؟

“یُحیِیَ الله….”

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. خسرو فیضی

    آذر 10, 1400

    . استاد ارجمند کلامتان شیرین است !
    . دارم تمرین می کنم !!!!
    . بزودی سروش خواهم سرود !!!😂😂🌸🌸

    • محمدعلی رضاپور

      آذر 10, 1400

      سلام و درود و ارادت
      منتظر سروش های زیبایتان هستیم. 🌸🌸🌺🌺🌷🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا