🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 092

(ثبت: 4605) مرداد 21, 1396 

ابرها
 لحاف چهل تکه
زمین
 بستر عریان او
سرما
بیداد می کرد
ماه میان طاق آسمان
گه شاد
گاه غمین
قایم باشک می کرد با ابرهای پاره پاره
او ناشاد
بی حوصله
بر پشت دست کوبید
آب در هاون یخ زده بود
و او
او فردا بیکار بود

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):