🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 7 شعر کوتاه

(ثبت: 249073) تیر 14, 1401 
7 شعر کوتاه

1
زیستن
تهمت بزرگیست
بر آنان که باخته اند
بر آنان که رویای مرگ را
به گردن نهاده اند
2
در برابر آنکه می رود
و آنکه خواهد رفت
و آنکه انتظار رفتن را
به گردن نهاده است

اعتراف میکنم
من ، مرده ام
3
درد هزن انگیز اندوه را
به دوش میکشیمُ

به هر چه بوی شادی
به عشق میدهد
تف میکنیم

آری،
ما هبوط کرده آیم
4
به شک می سپارم
واپسین
جرعه ی نگاهم را
چرا که یقین
سوء تفاهمی احمقانه است
که با سوالی بچگانه ،
فراموش می شود
5
در اعماق تنهایی
آنجا که غم غروب نخواهد داشت

سرنوشت
قربانیان خویش را
سلاخی میکند
6
پیش از آنکه
نقاب بر چهره گذارم

پیش از آنکه اندوه
اندیشه ام را نجس کند

پیش از آنکه خدا را
به خاطرات فراموش شده بسپارم

پیش از بد شدنم

من هم
معشوقه ای داشتم
7
آنکه دوستم داشت
از نقصان من
رشته تازیانه ای می بافت
که از زبانش بر می تاخت

آری
دوستم داشت
اما
داروغه وار

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. طلعت خیاط پیشه

    تیر 14, 1401

    درود بر شما
    همه را زیبا و خواندنی سروده اید
    قلمتان سبز و دلتان بهاری باد
    🌺🌺🌺

  2. نسرین حسینی

    تیر 15, 1401

    کوتاه های زیبایی بود

    درودها برشما 🌺🌺👏👏

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا