🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

آخرین اشعار کبری محمدی

🌿🌺🌸🌿🌺🌸🌿🌺🌸🌿🌺🌸🌿🌺🌸🌿

مـوجِ دریـای نگاهـت، بـی قـرارم کـرده اسـت

غزل

خوانش: 1538

سپاس: 37

تعداد نظر: 5

🌹🌹عید سعید فطر بر همه عزیزان فرهیخته مبارک🌹🌹

🌺🌿🌺🌿🌺🌿🌺🌿🌺

خوانش: 1294

سپاس: 20

 

🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹

خوانش: 1238

سپاس: 19

🌺🍃🌺🍃🌺🍃🌺🍃🌺🍃🌺🍃🌺🍃

شب که ماه روی تو، چون قرص تابان می شـود

خوانش: 1570

سپاس: 24