🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 🌹تقدیم به اساتید ارجمند و شاعران گرانقدر این وادی پاک🌹

(ثبت: 238942) اردیبهشت 23, 1400 

🌹🌹عید سعید فطر بر همه عزیزان فرهیخته مبارک🌹🌹

🌺🌿🌺🌿🌺🌿🌺🌿🌺
فطر آمد و دلها، همـه مسـرور بُـوَد
وز رحمت حق،سینه چه پرشور بُـوَد
ای کاش مطهر شده باشیم، به جان
این عیـد بـرای همـه، منصـور بُـوَد
🌺🌿🌺🌿🌺🌿🌺🌿🌺

🌺🌿🌺🌿🌺🌿🌺🌿🌺
نمـایـان شــد هـلالِ مـاهِ شـوال
جهـان یکـسر شـده پرنور و اجلال
دلا باشـد که خالـص گشتـه باشی
مبـارک باشـدت، این عید، هر حال
🌺🌿🌺🌿🌺🌿🌺🌿🌺

## بداهه
##کبری محمدی