🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 🌸 بی قرار 🌸

(ثبت: 239508) تیر 1, 1400 
🌸 بی قرار 🌸

🌿🌺🌸🌿🌺🌸🌿🌺🌸🌿🌺🌸🌿🌺🌸🌿

مـوجِ دریـای نگاهـت، بـی قـرارم کـرده اسـت
من چه گویم، اَز صدایت، بس دچارم کرده است

در بیـابــان صـفــا و مــروه ی چشـمـانِ تــو
شـوقِ پیـوستن به دریـا رهسپـارم کـرده اسـت

پـرچـمِ گیـسـوی مـواجـت بـه همـراهِ نسـیـم
همچـو سـربـازِ فـدایی جـان نثـارم کـرده است

عطـر خـوشبـوی تَنَـت، بـوی اقـاقـی هـای زرد
در تمـام لحظـه ها مسـت و خمـارم کرده است

رقـص زیبـایـت میـان دشتی از گل های عشـق
مثـلِ رقـصِ شـاپـرک ها نـوبهـارم کـرده اسـت

همچـو شمعـی می درخشـی در شب تنهایی ام
سـوختـن، اَز عشـق تـو، پـروانه وارم کرده است

آنقَـدَر شـوریده ام زین عشـق و ایـن دلـدادگی
در گمـان ها عـاشـقِ دیـوانـه وارم کـرده اسـت

چون قلم در دست گیـرم، می شـوی شعر و غزل
تا سُـرایم وصف تـو، شب زنـده دارم کرده است

بـا حـضــورت، زنـدگـی بــاشــد بـهشـتِ آرزو
بــودنِ تــو، شــاکــرِ پــروردگــارم کـرده است

🌿🌺🌸🌿🌺🌸🌿🌺🌸🌿🌺🌸🌿🌺🌸🌿

# کبری محمدی

 

 

 

 

نظرها
  1. اسماعیل علیخانی

    بهمن 29, 1402

    سلام و درود بر شما

    • کبری محمدی

      اسفند 1, 1402

      سلام و عرض ارادت 🌺 جناب علیخانی گرانمهر🌺
      حضور گرم تان را ارج مینهم
      لطف تان برقرار
      سپاس
      🌹🌺🌹🌺🌹

  2. برهان جاوید

    اسفند 1, 1402

    درود برشما
    زیباست و پر احساس
    پاینده و پیروز باشید
    🌺🌺👏👏🌺🌺

  3. شیدا شهبازی

    اسفند 2, 1402

    سلام و درودبسیار زیباست
    لذت بردم
    شادکام باشید👏👏💐💐💐

  4. شیدا شهبازی

    اسفند 2, 1402

    سلام و درودبسیار زیباست
    لذت بردم
    شادکام باشید👏👏💐💐💐