🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 🌺 شهر عشق 🌺

(ثبت: 236503) اسفند 1, 1399 
🌺 شهر عشق 🌺

🌺🍃🌺🍃🌺🍃🌺🍃🌺🍃🌺🍃🌺🍃
شب که ماه روی تو، چون قرص تابان می شـود
شـهــر تـاریـکِ دلِ مـن، نــوربـاران مـی شـود

تـا کـه عـطـر یـادِ تـو، پیـچـد درون سیـنـه ام
پیش چشمم، این زمان، دنیا گلستان مـی شـود

در خیـالـم پَـر زنـم در کـوی عشقـت، نـازنـیـن
تـا بـه دیـدارت، دلـم، مـرغ سلیـمان می شـود

روبـرویـم مـی نشیـنـی، تـا مـژه بـر هـم نَـهَـم
نبـض شـریـانـم ز دیـدارت شتـابـان مـی شـود

دست در دست تو در پس کوچه های شهر عشق
ایـن دل غمگیـن دوبـاره بـاز شـادان مـی شـود

کـاش مـی شد روزهـای با تـو بودن مـی رسیـد
مـرغِ عشقِ جانِ من، از نـو غزلخـوان مـی شـود
🌺🍃🌺🍃🌺🍃🌺🍃🌺🍃🌺🍃🌺🍃

#کبری محمدی