🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 🌺می توانم🌺

(ثبت: 237851) فروردین 22, 1400 
🌺می توانم🌺

 

🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹

رفتـی، بـرو، امـا بِـدان، مـن مـی تـوانـم
پرشـور و عاشـق هـم، بـدون تـو بمـانــم

حـالـا کـه رفتـی، روزهــای عمــر خـود را
خـواهـم کـه با مضـراب و سـازم بگـذرانـم

تـا در کنـارم بـوده ای، شعـرم بـه جـا بـود
سعـی ام بر این شد، بی تو هم، شاعر بمانم

دیــوان اشعــارم، فقـط وصـف تـو بــوده
سـوزانمــش، آنگـونـه بــاشـد در تـوانــم

بـایـد که پشـتِ پا زنـم بر عشــق و یـادت
هـرگــز نیــارم نــام تـو هــم، بـر زبـانــم

حـالـا کــه دورم، از تـو و فکــر و خیـالــت
خـواهــم ســرود زنـدگــی از دل بخـوانــم

اینــک رهـا گشتــم ز تـو، بــایــد که از نـو
قـــدر تمـــام روز و شــب هــا را بــدانــم

تمـریـنِ بـی تو مانـدَنَ ست این، واژه هایـم
شــایـد کـه یــادت را، ز انـدیشـــه بــرانـم

🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹