🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 مست و بی خواب دایم

(ثبت: 239130) اردیبهشت 30, 1400 

 

هی باده در جامم کنید *** می رهسپار این جانم کنید
جرعه در فنجان نابم کنید *** مست و بی خواب دایم کنید
هزاران سجده در راهم کنید *** ای شگفتا دیده در پایم کنید
گفته بودم سجده آدم کنید *** نار مغرور در زندان عالم کنید
نام من در دل و یادم کنید *** باز آنرا وصف حالم کنید

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):

نظرها
  1. محمد خوش بین

    اردیبهشت 31, 1400

    سلام و درود بزرگوار🙏
    عالی ، زیبا و دلنشین👏👏👏

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا