🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 ستاره کوبنده در دل شب

(ثبت: 239209) خرداد 2, 1400 

 

گفت آن ستاره کوبنده در دل شب **** دلم را نیست عاری از عشق رب
گفت خورشید بسوزاند گنه ناپاکان **** مگو شب دراز و من از بی حالان
شب را بر آرامی و ذکر است تقدیر **** فرصت ز کف برون و نماند تصویر
گفت توبه کن تا ز دل بماند نشانی **** تا در جهانی که درانی زنده بمانی
گفت کوبیدن من ذکر است هنوز **** تا زمانی که تیرگی و دل شود سوز

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

نظرها
  1. فرخنده عابدینی

    خرداد 2, 1400

    درودتان گرامی

    مانا باشید و همواره بسرایید🌹🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا