🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 خود خریدن به ز رهایی های عالم

(ثبت: 239211) خرداد 3, 1400 

 

یارا هر چه پای کوبی کنیم
در مستی یا که خوبی کنیم
خاک شویم یا هی می زنیم
بر دستان و ان سر هی زنیم
نمی دانم چرا تو را از خود دور کنیم
ناله و زاری چه حاصل خود گور کنیم
یا گوییم عاشقیم بر مردم راه را یاد می دهیم
در دل خود باغ و بستان هم بر باد می دهیم
جان خود را به ز آن انگور های ناب می دهیم
بر هزار کذب این یک صد آب و تاب می دهیم
در دل مردمی خود چون نوری جای می دهیم
هر چه امروز گوییم فردا آن زیر پای می نهیم
خود خریدن به ز آن رهایی های عالم کنیم
خود در خمره باده حبس نام خود آدم کنیم

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

نظرها
  1. حسین شیرکوند

    خرداد 3, 1400

    🌺🌸🌻🏵️💐🌹🌷

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا