🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

آخرین اشعار نورمحمد خدابنده

 

یارا هر چه پای کوبی کنیم

سایر

خوانش: 207

سپاس: 1

تعداد نظر: 1

 

گفت آن ستاره کوبنده در دل شب **** دلم را نیست عاری از عشق رب

سایر

خوانش: 181

سپاس: 1

تعداد نظر: 1

 

هی باده در جامم کنید *** می رهسپار این جانم کنید

سایر

خوانش: 191

سپاس: 1

تعداد نظر: 1

 

من نگویم که گویای صحن و اهل عرفانم …. که خود گویا و سخن هاست بر زبانم /

سایر

خوانش: 208

سپاس: 1

تعداد نظر: 4

 

سایر

خوانش: 185

سپاس: 2

تعداد نظر: 3

نورمحمد خدابنده

قیام

نورمحمد خدابنده 27 اردیبهشت 1400

 

به پرواز در آمدم تا جهان را نظاره کنم ….

سایر

خوانش: 165

سپاس: 1

تعداد نظر: 2

نورمحمد خدابنده

حکم خدا

نورمحمد خدابنده 26 اردیبهشت 1400

 

چون خراش به شدت زخم گردید… مرهم نوشته و امید اخم گردید/

سایر

خوانش: 174

سپاس: 0

تعداد نظر: 1

نورمحمد خدابنده

تسلیم

نورمحمد خدابنده 25 اردیبهشت 1400

 

بلی: قبول معرفت از رهروان می شود /

سایر

خوانش: 165

سپاس: 0

 

گویند آدمی را ز برزخ دیدار بود ………..

سایر

خوانش: 154

سپاس: 0

 

ای نفس ها بر نفس ها ، ، ای تکیه زده بر قلبها /

سایر

خوانش: 210

سپاس: 1

تعداد نظر: 2

 

کوه، جنگل، دشت، صحرا…….نشانی از قدرتی بی پروا /

خوانش: 130

سپاس: 0

 

فریاد بر این دنیای بی نوا مزن ، ، اتش بر شهر بی خدا مزن

سایر

خوانش: 118

سپاس: 0

 

در فکر ما شهریست ،

سپید

خوانش: 160

سپاس: 0