🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 کوچه های وحشتناک

(ثبت: 242170) مهر 19, 1400 

 

عبور می کند از کوچه های وحشتناک

حدود نیمه ی شب بوی خسته ی تریاک

صدای سرفه ی مردی اواخر عمرش

صدای خنده ی مستی به لذت کنیاک

صدای خش خش پای مسافر غربت

مسیر کوچه ی شب فرشی از خس و خاشاک

نفس کشیدن سختی در آن هوای کثیف

و گرد و خاک هوا در تنفسی ناپاک

نگاه یک سگ ولگرد و گم شدن در شب

سکوت محض و عجیبی به حالت پژواک

مسیر زندگی اش را در این فضا طی کرد

در انزوای زمان رو به سوی استهلاک

گذشت تا که به پایان رسید دنیایش

سقوط می کند از زندگی به روی خاک

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):

نظرها
  1. احسان مهرپور

    مهر 19, 1400

    بسیار زیبا

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا