🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 هوایِ عاشقی

(ثبت: 257579) فروردین 3, 1402 

 

هوایِ عاشقی، رقص و کلاه و شال و یک چکمه

صدایِ برف می‌آید؛ چقدر شادم از این هجمه

شبیه اسبِ پر یالی که هم رام است و با شوکت

غزل‌هایم همینگونه شده آماده بی‌تسمه

دلم با حنجره آمد که مهمانت کند با ساز

دلت می‌خواهد از من بشنود امشب کمی نغمه؟

کبوتر بچه‌ای، پشتِ کبوتر مادری میگفت

بیا از پنجره هجرت کنیم امشب سر دخمه

نوکم را کن تو قرمز با انارِ ساوه پرهایم

مرتب کن بکش روی سرم فردا کمی وسمه

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):