🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

آخرین اشعار منصور فرزادی
منصور فرزادی

ابلیسان

منصور فرزادی 07 اردیبهشت 1402

«بهشت»

زاهدِ دیوانه گر جایش بگردد در بهشت

غزل

خوانش: 81

سپاس: 2

تعداد نظر: 1

۱)

همیشه سنگ مقاوم به شیشه میخندد

غزل

خوانش: 173

سپاس: 4

تعداد نظر: 9

تعداد نقد: 3

 

آتشِ خشمِ تو گر شعله زند در جانم

غزل

خوانش: 116

سپاس: 1

تعداد نظر: 6

1)

سجده بر معبدِ توخالیِ قدیس چرا

غزل

خوانش: 108

سپاس: 2

تعداد نظر: 2

 

بهتـــر آنســت که مـن کافــرِ عالـم باشـم

غزل

خوانش: 239

سپاس: 5

تعداد نظر: 8

 

ذاتِ سرگشته رهِ کسب زر و سیم نشد

غزل

خوانش: 115

سپاس: 7

تعداد نظر: 12

 

پایانِ تمامِ روزها روزی بود

مثنوی

خوانش: 140

سپاس: 4

تعداد نظر: 6

 

هر خانه که دیدیم درین دوره ی ناپاک

غزل

خوانش: 201

سپاس: 4

تعداد نظر: 6

 

پایانِ شبِ مرگ من و حبسِ نفسهاست

غزل

خوانش: 169

سپاس: 5

تعداد نظر: 8

«آتش خاک»

آتش خاک من از خاطره ی جنگ، ترست

غزل

خوانش: 156

سپاس: 2

تعداد نظر: 2

تعداد نقد: 1