🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

بیوگرافی برهان جاوید
تاریخ تولد:
جنسیت: مرد
شهر:
بیوگرافی:
آخرین اشعار برهان جاوید

طاووس بی پر

برهان جاوید 29 فروردین 1403

باید که زیبایش کنم طاووس بی پر را

باید بیاندازم به زیر پایم این سر را

غزل

خوانش: 105

سپاس: 5

تعداد نظر: 17

غرق بودن

برهان جاوید 18 فروردین 1403

رو به دیوار نشستند و به دنبال درند

چشم بستند نفهمند چرا لال و کرند

غزل

خوانش: 185

سپاس: 6

تعداد نظر: 21

لافتی الا علی لا سیف الا ذوالفقار

برهان جاوید 12 فروردین 1403

شهر بارانی ست امشب در عزایت داغدار

ابرها خون گریه کردند و دلِ ما شد مزار

قصیده

خوانش: 102

سپاس: 5

تعداد نظر: 12

شهری که…

برهان جاوید 09 فروردین 1403

در زیر باران پوست می انداخت شهری که

در خون و رگ ها آشغالِ فاضلابش بود

چهارپاره

خوانش: 89

سپاس: 6

تعداد نظر: 12

شکستیم

برهان جاوید 01 فروردین 1403

 

رفتیم و غریبانه تر از رود شکستیم

غزل

خوانش: 97

سپاس: 7

تعداد نظر: 12