🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

آخرین اشعار کامران شاه علی

 

وقتی به طرزِ عاشقی آواز می شوی

خوانش: 83

سپاس: 2

تعداد نظر: 6

 

از سکوتم، صولتِ فریاد می ریزد به هم

غزل

خوانش: 103

سپاس: 3

تعداد نظر: 6

 

مثل یک آهوی خسته با خطر خو کرده ام

غزل

خوانش: 119

سپاس: 7

تعداد نظر: 10

 

من از این خاطرِ گنگِ پر از ابهام می ترسم

غزل

خوانش: 90

سپاس: 3

تعداد نظر: 2

 

با هر نفست فسانه ای می سازم

رباعی

خوانش: 94

سپاس: 2

تعداد نظر: 2

 

اشک در خنده ی من رخصتِ فتوا دارد

غزل

خوانش: 135

سپاس: 5

تعداد نظر: 8