🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 فصل فریب

(ثبت: 268086) اسفند 12, 1402 

 

از سکوتم، صولتِ فریاد می ریزد به هم
وز حدیثم، قصه ی فرهاد می ریزد به هم

از سؤال بی جوابم ، وز هراسِ مبهمم
داد ویران می شود بیداد می ریزد به هم

خستگی هایم اگر جاری شود در ذهنِ سال
مهر می گرید مرا، خرداد می ریزد به هم

شعله پرپر می شود از هرمِ آه زخمی ام
آن چنان که برگِ گل در باد می ریزد به هم

می روم بر بالِ یاد اما در این تقدیرِ کور
در سراب بی نصیبی یاد می ریزد به هم

می نشینم در نگاهِ آفتاب اما دریغ
روزِ روشن در شبِ میعاد می ریزد به هم

من که سهلم در تبِ توفنده ی بارانِ یأس
کوه می پیچد به خود،پولاد می ریزد به هم

وای اینک در سیاهِ سینه ی فصلِ فریب
پیلتن با خدعه ی شغاد می ریزد به هم

 

#کامران_شاه_علی

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    اسفند 12, 1402

    سلام و درود

    بسیار عالی ست🌹

    • کامران شاه علی

      اسفند 12, 1402

      درود متقابل سخنور گرانمایه جناب خراسانی عزیز
      سپاسگزام از توجهتان🌺🙏

  2. حمید گیوه چیان

    اسفند 12, 1402

    درود بر شما
    عالی است جناب شاه علی عزیز
    دستمریزاد👏👏👏💐💐💐

    • کامران شاه علی

      اسفند 12, 1402

      سلام و درود بر فرهیخته ی گرانقدر جناب گیوه چیان
      سپاسگزار مهرتان هستم🙏🌺🌺

  3. صفا یغمایی

    اسفند 12, 1402

    درودبرشما
    بسیارزیباست جناب شاه‌علی بزرگوار
    موفق وسلامت باشید.
    🌺🌺🌺

    • کامران شاه علی

      اسفند 12, 1402

      درود و سپاس فراوان شاعر گرانقدر جناب یغمایی عزیز🙏🌺

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا