🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 بهانه ی پرواز

(ثبت: 268389) اسفند 25, 1402 

 

وقتی به طرزِ عاشقی آواز می شوی
در ذهنِ ساز، زمزمه ی راز می شوی

بغضی گلو گرفته و بانگی نهفته ای
با زخمه های سازِ که، دمساز می شوی؟

تو آشنای صبح و شبانِ منی و حیف
در گوشِ غیر، زمزمه پرداز می شوی

با بال های خستگی ام سال هاست که
زیباترین بهانه ی پرواز می شوی

در زیر و اوجِ مخملیِ ایرج و بنان
گامِ بزرگِ گوشه ی شهناز می شوی

دنیا پر از ترانه و تصنیف می شود
«وقتی به نامِ عاطفه آغاز می شوی»

 

#کامران_شاه_علی

مصرع آخر از خانم شیوا فرازمند تضمین شده است.

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. حمید گیوه چیان

    اسفند 25, 1402

    درود جناب شاه علی عزیز
    بسیار زیباست
    دستمریزاد
    شاد و سلامت باشید💐💐💐👏👏👏

    • کامران شاه علی

      اسفند 25, 1402

      درود متقابل سخنور گرانسنگ جناب گیوه چیان
      سپاسگزارم🙏🌹🌹🌹

  2. طلعت خیاط پیشه

    اسفند 26, 1402

    درود بر شما جناب شاه علی ارجمند
    زیبا سروده اید
    🙏🌸🌺🌹🙏💐🌿

    • کامران شاه علی

      اسفند 26, 1402

      درود بر شما بانو خیاط پیشه بزرگوار
      فرهیخته ی گرانقدر
      سپاس از توجهتان🙏💐

  3. حمید گیوه چیان

    فروردین 1, 1403

    درود جناب شاه علی
    سال نو مبارک
    شاد و سلامت باشید💐💐💐🌺🌷🌷

    • کامران شاه علی

      فروردین 9, 1403

      درود بر شما جناب گیوه چیان بزگوار
      سال نو شما هم به نیکی و خجستگی شادی و تندرستی را برایتان آرزو میکنم
      سپاسگزارم🙏🌺🌺🌺🌺

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا