🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 آه مسکوت

(ثبت: 268046) اسفند 9, 1402 

 

مثل یک آهوی خسته با خطر خو کرده ام
با کلاغِ روسیاهِ بد خبر  خو کرده ام

سینه ای سرشار از یک آسمان خاموشی ام
دردِ مکتومم ،به عشقی بی ثمر خو کرده ام

راز آن سنگم که بر گور زمان افتاده است
خنده ای تلخم که با اشک سحر خو کرده ام

آن درختِ زخم آجینم که در خونابِ خشم
شاخه شاخه تا تباهی، با تبر خو کرده ام

نور  سوسو می زند  در خلوتِ تنگِ غروب
آهِ مسکوتم که با این محتضر  خو کرده ام

چون سکوتی سرد و مبهم در حصاری دردخیز
با نگاهی سنگی و بیدادگر خو کرده ام

مرگ، بیدار است و من در برزخِ یأس و امید
مثل یک روحِ مردد با  اگر خو کرده ام

در لهیبِ آتشِ شب شاپرک ها سوختند
وای، اما ،من به اشکی مختصر خو کرده ام

 

#کامران_شاه_علی

 

 

نظرها 10 
  1. حمید گیوه چیان

    اسفند 9, 1402

    درود بر شما
    شعر بسیار زیباییست
    سپاس از به اشتراک گذاری این نفیسه
    قلم و وجودتان سبز
    👏👏👏👏💐💐💐

    • کامران شاه علی

      اسفند 9, 1402

      درود بر شما جناب گیوه چیان سخنور گرانمایه سپاس از توجهتان🙏🌺

  2. معصومه بیرانوند

    اسفند 9, 1402

    سلام و درود
    بسیار زیباست
    در لهیبِ آتشِ شب شاپرک ها سوختند
    وای، اما ،من به اشکی مختصر خو کرده ام

    • کامران شاه علی

      اسفند 9, 1402

      درود سپاس فراوان بانو بیرانوند گرانقدر 🙏🌺

  3. طارق خراسانی

    اسفند 9, 1402

    سلام‌ و درود

    خیرنقدم 🌹

    بسیار عالی ست

    درودتان 🌱👌👏👏👏👏👏👌🌱

    • کامران شاه علی

      اسفند 9, 1402

      سلام و درود فراوان استاد خراسانی عزیز سپاسگزار مهرتان هستم

  4. مهرداد مانا

    اسفند 9, 1402

    عمو کامران نازنین
    امیدوارم این ” خو کردن ” روزی به ” برآشفتن ” برسد . و همه ی آنچه که ناپسند است ، از شما به دور باشد

    • کامران شاه علی

      اسفند 9, 1402

      درود بر عزیز گرانقدرم سپاس از توجه و نگاه زیبایت
      مانا باشید

  5. صفا یغمایی

    اسفند 9, 1402

    درودوخیرمقدم دوباره خدمتتان جناب
    شاه‌علی گرامی.
    غزل زیبایتان را خواندم ومحظوظ شدم
    موفق وسلامت باشید.
    🌺🌺🌺

  6. کامران شاه علی

    اسفند 10, 1402

    درودها جناب یغمایی سخنور گرانمایه سپاس از توجه و نگاهتان
    از اینکه در جمع شاعران گرانسنگی چون شما هستم بر خود میبالم

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا